domingo, 5 de abril de 2015

1 vecka

Nu har det gått en vecka sedan dessa förvärkar började 😞 och ingen bebis... 
Imorse trodde jag verkligen att det va dags, hade super ont i två timmar. Var tvungen att andas igenom värkarna. Men sen helt plötsligt va de hel borta. Sen har jag fått några till och från under dagen men inte lika starka som i imorse. Jag har haft molande värk konstant dock...

Den här lilla bebisen värkar inte riktigt kunna bestämma sig för stt komma ut .. Har pratat massor med den och förklarat att den har mkt mer plats här ute och att det är massor av kärlek och gos som väntar här ❤️
Hoppas den tar sitt förnuft till fånga och kommer ut imorgon 😉
Jag har ju faktiskt inte haft ont en hel dag förr, så hon e kanske på väg.

Min mage e enorm!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario