jueves, 2 de octubre de 2014

Hej hej

Jag ligger i soffan och är sååååååå trött!!! Kvällarna är tortyr just nu. Jag är pigg på dagen och så men vid kl 19 så dör jag av trötthet. Det värsta med det är att min kille jobbar natt varannan vecka så den här veckan har han varit borta på kvällarna. Jag har typ griiiiinat av trötthet plus att jag är så hormonell (arg) och har otroligt kort stubin, så den här veckan har inte varit rolig. Känt mig som en kass mamma som bara är grinig och arg. 
Förhoppningsvis går det arga över snart. Denna vecka blir bättre då är iaf älskling hemma på kvällarna.

Vet inte om jag har berätta men jag har börja jobba måndagar och tisdagar. På måndagar är amaya hemma med sin pappa och på tisdagar ät hon med sin mormor. Känns skönt att arbeta. Jag är sååååå rädd att berätta för mina chefer om min graviditet. Jag är i v12 och har fortfarande inte berättat nåt. Måste nig göra det nästa vecka. Mina pösiga tröjor täcker inte magen så bra längre....

Den här graviditeten är så annorlunda mot Amayas. Jag va aldrig arg med amaya och jag hade inte så många cravings heller. Nu är jag skit förbannad mest hela tiden och vill äta det ena och det andra hela tiden.

Jag och min kille tror att det är en kille, en lillebror <3
Det spelar ingen roll, skulle bli dö lycklig om Amaya fick en syster eftersom jag själv inte skulle klara mig utan min. Men en lillebror är speciellt det med.
Vi är lyckliga bara bebis är frisk :)


1 comentario:

  1. Men åh, lilla växande magen! :)
    Jag förstår att du är helt slut på kvällarna. Det är ingen lätt sak att ha en bebis som kräver ens fulla uppmärksamhet dagarna i ända och samtidigt vara gravidtrött.

    ResponderEliminar