lunes, 28 de enero de 2013

En till...

Vet inte inte riktigt hur vad jag ska känna just nu...
I lördags natt (natten mot sön) födde min bästa vän en liten flicka. När jag fick veta att hon skulle åka in till BB blev jag så överväldigad att jag fick en gråtattack grät i ca en timme av lycka av sorg av jag vet inte vad!
Jag är oerhört lycklig för min vän o jag unnar henne all lycka, men det är ju åter en påminnelse om vad jag inte har...
Och det som egentligen suger mest i denna stund är att för en liten stund sen fick jag reda på att en annan kompis ska få sitt andra barn i sommar!
Hennes första har inte ens fyllt ett år så ska hon ha en till!!!! Aaaaaaahhhhhhhhhhh!!!!
Det är så jäkla surt !!! Folk ploppar ut ungar hejvilt och här sitter jag och har sex på bestämda tider, kissar på en massa jävla stickor och bara drömmer om dagen som en sticka ska visa positivt.
Det är den fula sidan av att inte kunna få barn. Att få dåligt samvete för att man hatar att ens NÄRA vänner kan få barn men inte jag! Men samtidigt känna en sådan lycka för deras skull att man skäms över sina mörka och faktiskt i detta samhälle förbjudna känslor.

Vet inte riktigt vad jag vill komma fram till, tror att jag bara behövde skriva av mig.

Ha det bra!

No hay comentarios:

Publicar un comentario