lunes, 11 de febrero de 2013

Nedräkning...

Idag kom det över mig att det bara är 3 veckor kvar tills vi har tid på Linné kliniken i Uppsala!!! Helt stört! Vet inte om jag känner mig redo! Just IVF har känts så långt bort hela tiden och nu helt plötsligt ska vi planera allt om tre veckor!
Jag är ju självklart glad mycket glad, men mest nervös. Nervös för vad som väntar. Jag vet att IVF kan vara ett helvete och jag ser ju inte riktigt fram emot det bara mot slutresultatet ;)
Medans vi väntar på att det ska bli den 8 mars gör vi inte mycket annat än träna, äta så rätt som det går och bara ta det lugnt och försöka att inte stressa. Vi har båda slutat röka och dricka och har inte gjort det sedan nyårsafton vilket känns jätte bra. Sprit och tobak är absolut inte bra när man försöker skaffa en bebis. Vet egentligen inte om det kommer att hjälpa oss men försöka skadar ju absolut inte, tvärtom!
Nu ska jag sova imorgon är det en låååååång dag på jobbet!

Kram!

No hay comentarios:

Publicar un comentario