martes, 18 de junio de 2013

A-fil, bröd, frukt och citron - v.11

De senaste två dagarna har jag levt på a-fil och de smörgåsar jag inte mår illa av. Lite frukt har gått ner. Jag tror att jag har fått i mig en näve "riktig" mat per dag. Sen vill jag bara spy!
Jag är iaf glad att jag får i mig något, det är det viktigaste.
Jag vet inte om jag har berättat men just nu älskar jag citroner med salt på. Jag äter det nästan en gång varje dag. Det är gott och det hjälper mot illamåendet.

Jag tolkar mitt illamående och min omänskliga trötthet som ett tecken på att bebis mår bra och växer :)
Jag är iaf glad att det blir mindre och mindre barn på jobbet för varje dag som går för jag har inte orken att hålla igång 8 timmar per dag och så har jag inte semester förrän om 5 veckor!!!
Men jag är så tacksam att få uppleva detta oavsett hur illa jag mår och hur trött jag är.
Ikväll när jag låg i soffan o mådde allmänt dåligt så la jag min hand på magen o då kändes allt helt plötsligt mkt bättre <3

No hay comentarios:

Publicar un comentario