domingo, 9 de junio de 2013

Hipp hipp hurra!

Igår fyllde jag 29 år! Jag hade en jätte mysig helg, men den hade varit mkt bättre om jag inte varit dunderförkyld :( kände hela veckan att det var på väg och igår när jag vakna mådde jag inte så bra. Jag hade det mysigt ändå. Köpte olika alkolfria drycker fån Systemet och åt smörgåstårta hela dagen. Jag kom inte i säng förrän vid 1 tiden. Idag har jag mått ännu värre. Jag har sjukanmält mig från jobbet imorgon men förhoppningsvis går jag på tisdag. Jag har iaf bestämt mig för att inte stressa tillbaka till jobbet. Jag måste ta hand om mig o lillplutten. Igår s alla att jag redan hade den bästa presenten i magen, de har verkligen rätt! Jag är så lycklig att ha en växande bebis i min mage. Och jag är ännu gladare att tiden går så otroligt fort nu och att på onsdag är det dags för inskrivning på MVC. Det är verkligen en milstolpe för mig.
Jag känner mig mer och mer gravid, jag tittar på min kropp och ser små tecken på att den håller på att förändras, jag märker det även på mitt humör, på gott och ont ;)

Hoppas ni mår bra! Och tack ni som kommenterade på förra inlägget. Det är skönt att veta att jag inte är den enda som känner sig konstig.

Kram!

No hay comentarios:

Publicar un comentario