martes, 20 de agosto de 2013

Första gången vi kommunicerar :)

Jag ligger i sängen med tårar i ögonen. Det är glada tårar. Jag har börjat lära mig att känna bebisens rörelser nu. Varje natt när jag lägger mig raklång på sängen så känner jag en konstig känsla i magen. Det är som ett litet mini tryck och som något som pulserar.
Idag la jag handen på magen och tycktes mig känna en liten liten buff. Jag blev så glad så jag bad baby att sparka mera. Vilket den gjorde :) så jag sa att jag vill att den ska sparka ännu mer och hårdare. Jag fick en mini mini buff till och då kom tårarna. Jag vet att den inte förstår vad jag säger men jag vet att den kan höra mig. Den kanske blev glad när den hörde min röst och bestämde sig för att sparka. Inte vet jag, men jag är så otroligt lycklig att vi har haft vår första dialog även om en är väldigt "primitiv".
Jag har verkligen en levande mini bebis i min mage, det är så oerhört svårt att förstå, att ibland när jag verkligen förstår det för en stund så blir jag överväldigad av känslor. Äntligen är jag gravid! Efter många mänga åt av önskan och längtan.

Bebis jag älskar dig så oerhört mycket!

1 comentario:

  1. Det låter ju helt magiskt det där. Så häftigt! Fick en liten tår i ögonen. :)

    ResponderEliminar