lunes, 12 de agosto de 2013

RUL

Jag är så lycklig och lättad just nu!!!
Allt gick så bra på ultraljudet, den gulliga kvinnan vi fick träffa sa att allt såg normalt ut och bebisen har växt som den ska. BF är samma hon sa att den inte ändras när man gjort en IVF.
Vi var där i säkert 30 min och kvinnan visade massor. Hon var jätte entusiastisk och gullig mot oss.
Vi fick se baby vinka, sparka, stoppa tummen och handen i munnen och det häftigaste av allt var att se den svälja fostervatten. Kvinnan sa att hon inte kunde säga säkert om det är en tjej eller kille men hon tror att det är en tjej. Precis som typ alla tror!
Vi fick jätte fina bilder och hon lät min kille filma en snutt med sin mobil.
Jag är så otroligt tacksam för allt som har skett! Kan inte förstå att allt verkligen är som det ska och att bebis lever och mår toppen!

Vet ni?
Jag tror att min syster och mamma har planerat en babyshower till mig på fredag! Haha dom e så dåliga på att hålla saker hemligt. Min syster hade en lista på köksbordet förut när jag var där och som rubrik stod det "Syster babyshower". Och jag vet att det är på fredag för på måndag flyttar min syster till en annan stad plus att hon har sagt att hon o jag ska ut o äta på fredag och att mamma inte kan följa med för att hon jobbar. Och helt plötsligt kan nästan inga av mina vänner träffas på fredag.
Jag är självklart skit glad, jag tycker dock att det är lite tidigt för en babyshower men jag förstår att syster gör den nu eftersom hon flyttar långt bort sen.

Min syster är bäst!


Här är bebis, på den översta bilden dricker den fostervatten.

3 comentarios:

  1. Vad skönt att allt gick bra. Fina kort ni fick med er. :)

    ResponderEliminar
  2. Så mysigt att ni fick en sån lång undersökning. Gissar på att man skulle kunna ligga och titta hur länge som helst :) Fina bilder! Kramar

    ResponderEliminar
  3. Grattis! Och vilka fantastiska bilder ni fick :) den översta är verkligen supercool!

    ResponderEliminar