jueves, 21 de febrero de 2013

Ger mig hopp!

Jag har som sagt bytt jobb för en månad sen. Och jag är en helt annan person sen dess. Jag är inte slutkörd när jag kommer hem, inte lika sur och jag har lust att göra saker efter jobbet. Det har jag inte haft det senaste året! Idag till exempel bjöd jag hem en kompis på kvällsfika :) min kille hade gjort nybakat bröd och till det drack vi massor av te. Vi pratade oavbrutet i 3 timmar (från 18-21). Det var så skönt att orka göra nåt kul efter jobbet. Det får mig att känna mig mer levande :)
Jag hoppas verkligen att allt detta hjälper till på IVF:en. Det borde göra stor skillnad att jag mår så mkt bättre.
När jag läser bloggar som skriver om IVF och som lyckas så ger det mig så mkt hopp! Jag får se att det funkar! Kanske ont e för alla men för väldigt många. Jag hoppas med hela mitt hjärta att vi är en av dom som det funkar galant för.

God natt!
Kram!

No hay comentarios:

Publicar un comentario