domingo, 17 de febrero de 2013

Helg!

Denna helg har varit så skön! Speciellt idag! Vi var ute och gick med våra hundar i över en och en halv timme i en halv meters snö. Det var skit jobbigt men så skönt. Jag har nästan inte kunnat träna alls denna vecka eftersom jag skadade min ena sida vid en övning. Vet egentligen inte vad som har hänt men jag tror att det är en svår muskelsträckning. Jag har haft ont i över en vecka nu. Så jag behövde verkligen pulsa i snö lite för att känna att jag rört mig lite. Jag är glad för att jag väger under 80 kg nu!! Även om det bara är 79,5 så är jag jätte nöjd. Jag sa alltid förr att jag skulle skjuta mig själv om jag någonsin kom över 80 kg, inte visste jag då att jag skulle komma och väga 84 kg en dag! Men efter ett byte av arbetsplats och ett träningsschema så mår jag mkt bättre.

Jag hoppas verkligen att mitt drastiska minskande av stress,alkohol och tobaksintag hjälper oss på vägen att få en liten bebis...
Jag har tänkt hela helgen på att om vårt första försök fungerar så kommer vi kanske ha en bebis om ett år! Vi tänkte på det när vi låg i sängen med hundarna imorse. Att om ett år så kanske vi har ett litet liv sovandes mellan oss <3 smälter av bara tanken!

Nu är det mindre än tre veckor kvar till mötet på Carl von Linne kliniken! JOHOOOO!!!

Tills det fortsätter jag att titta runt på nätet efter fina barnmöbler och kläder. Och även lite barnvagnar. Jag fortsätter med mitt drömmande...


No hay comentarios:

Publicar un comentario