miércoles, 20 de febrero de 2013

Pratat med kliniken

Eftersom jag har använt mig av vårdgarantin för att få en tid på Linné kliniken så ska de se till att kliniken får våra journaler. Så igår ringde jag till kliniken för att höra ifall de hade fått alla papper. Det var en jätte trevlig kvinna som svara. Hon sa att de redan har alla papper färdiga i pärmen :) så då frågade jag om det bara var att komma då och då sa hon: precis! Kom som ni är!

Jag tyckte det lät så himla trevligt och snällt att jag skrattade och tackade henne. Jag börjar förstå nu varför Linné kliniken har sånt bra rykte. Detta får mig verkligen att längta tills den 8 mars!

Jag har nu anmält min blogg till hemsidan www.villhabarn.se för där har jag hittat många bra bloggar som har hjälpt mig med råd och stöd. Och det finns även annan nyttig information som nya forskningar osv. Så ta en titt där :)

Vi ska ju precis starta planeringen för vår första IVF så jag tror att bloggen kan vara intressant för andra som är i samma situation som oss.

Nu ska jag baka en sockerkaka till sambon och lillebror <3 ha en bra kväll!

No hay comentarios:

Publicar un comentario