viernes, 22 de febrero de 2013

Kul!

Kul att så många har hittat till min blogg :) skriv gärna en kommentar där ni berättar er historia... Om ni vill självklart ;)

Jag har glömt att berätta för er att för lite mer än två veckor sen hände det nåt när jag tränade. Jag fick ont på vänster sida vid mina revben, de första dagarna kändes det knappt och sen har smärtan eskalerat dag för dag och även rörligheten tills i tisdags natt då jag vakna kl 2 på natten av smärtan! Kunde inte somna om förrän kl 5 och bestämde mig att åka till akuten. Där undersökte två läkare mig. De tog blodprover och tryckte en massa på min mage och även på revbenen. De kom fram till att de trodde att jag hade en spricka i revbenen. Så jag fick en massa smärtlindring och så sa de att om det inte kändes bra efter en vecka så måste jag komma tillbaka. Kan inte fatta att jag har fått en spricka i revbenen för att jag tog i för mycket på gymmet. Skit konstigt...
Så denna vecka har jag varit helt slut! Jag blir trött, snurrig och tappar aptiten av tabletterna. Men jag har ändå jobbat. Så nu ska jag vila hela helgen och bara promenera. Blir förbannad eftersom jag inte har kunnat träna nästa nånting de senaste två veckorna och vet inte när jag kommer kunna träna igen :(
Jag som ville hinna gå ner så mkt som möjligt innan vi börjar IVF:en eftersom jag inte vill väga så här mkt när jag blir med barn (om vi nu skulle lyckas).

Jag funderar på att börja äta folsyra. Det sägs att man ska äta det minst en månad innan man blir gravid. Vad har ni hört?

Har någon av er som läser varit i kontakt med Carl von Linné kliniken? Kan inte ni snälla berätta eran upplevelse av kliniken? Är såååå nyfiken!

Ha en riktigt bra helg nu!
Kram

No hay comentarios:

Publicar un comentario