sábado, 23 de febrero de 2013

Stockholm

Idag har jag varit med min syster och hennes dotter i stockholm. Vi har vandrat runt, ätit, fikat och skrattat en massa!

Imorse hade jag jätte ont i mina äggstockar kändes som mensvärk, trodde den skulle komma men det gjorde den inte. Enligt min kalender borde den komma idag. Tycker det är jobbigt att den alltid diffar på en eller två dagar. Jag har en lång menscykel. De senaste månaden har den varit på ca 33 dagar men förr var den på 35 och ibland mer. Det som är skönt är att jag bara har mens i tre dagar. Men PMS:en blir bara värre för varje månad sedan jag sluta med p piller för mer än två år sen.
Nu vill jag att mensen ska komma o inte krångla så att jag kan säga att jag har en menscykel på 33 dagar till läkaren på CvL.
Jag har iaf fört anteckningar på min mens de senaste 4 månader så jag kan visa dem ifall de undrar.

Hur har er dag varit?

Kram!

No hay comentarios:

Publicar un comentario