miércoles, 27 de febrero de 2013

Vi ska få en dotter!

Ja så är det om man ska tro på vad jag drömde i natt! Jag drömde att vi fick en liten tjej med axellångt hår och snelugg :) drömmen var konstig. Det var som om vi helt plötsligt fick barn från ingenstans. Under hela drömmen gick jag bara runt och kom på fler o fler saker jag borde göra för mitt barn som tex. Ge den mat, ta kort på den o lägga upp på Facebook så att alla fick se henne. Och det konstiga var även att jag stod o titta på min mage och tyckte att det var konstig att den såg likadan ut som innan. Inga bristningar och den hade inte heller blivit större. Allt var som vanligt förutom att vi hade en bebis. Jag skulle iväg och jobba fast bebisen bara var 2 veckor.
Det var en jätte konstig dröm men jag hoppas på att den betyder nåt bra! Den gjorde mig glad iaf. Gick hela morgonen och smålog på jobbet.

Jag har en fundering som jag hoppas att nån kan hjälpa mig med. Jag har berättat för en person på mitt jobb om vår situation. Tänkte att det kunde vara bra eftersom hon och jag jobbar så nära. Eftersom jag ska ta hormoner och måste åka iväg på kontroller och sånt. Men min fundering är ifall jag ska berätta för de andra? Det är 4 kvinnor till.... Alla är jätte schyssta men jag vet inte om jag ska berätta, vet inte om det kanske blir konstigt. Samtidigt som jag vill att de ska förstå om jag blir jätte ledsen om det inte skulle fungera med IVF eller om något skulle bli fel.

Vad har ni för erfarenheter? Hur har ni gjort?

No hay comentarios:

Publicar un comentario