lunes, 25 de febrero de 2013

Och så kom den

Idag kom mensen, två dagar senare än vad jag hade förväntat mig. På dag 35. Jag har verkligen en lång menscykel ibland undrar jag om den kan vara anledningen till att jag inte blir gravid. Jag ska försöka komma ihåg att fråga det när vi åker till CvL. Nu är det bara 11 dagar kvar :D
Vill bara börja med allt. Igår låg jag o killen och prata om hur vi kände inför IVF:en. Han säger att han är lugn men spänd. Och jag förklarade att det jag är mest rädd för av allt är att jag ska bli ett HEMSKT hormonmonster!!! Jag kan skifta ganska snabbt i humör redan nu så jag vill inte ens tänka mig hur jag kommer att bli med massa hormoner i mig. Kommer jag bli som jag var när jag var 14? Jag berättade att jag är rädd att jag kommer bli så hemsk att han kommer sluta tycka om mig. Jag vet att det aldrig skulle ske, men jag faktiskt rädd för hur hormonbehandlingen kommer att påverka vårt förhållande. Jag hoppas att set blir som min chef sa, att hormonerna balanserar upp mitt humör :)



No hay comentarios:

Publicar un comentario