miércoles, 13 de febrero de 2013

Hemligt!

Idag firade vi min systers kille... och jag har inte träffat mamma så mkt de senaste två veckorna så när hon och jag satt och prata så var jag så nära att berätta att vi skulle till fertilitetskliniken i Uppsala. Men jag var tvungen att bita mig i tungan flera ggr om. Jag och min sambo har kommit överens att inte berätta det för någon förrän vi vet lite mera. Dett är tortyr för mig som alltid vill att mina närmaste ska veta allt som pågår, och ännu mera något så här viktigt!
Den enda jag fick berätta till var min syster, så hon är den enda som vet.
Nu är det bara tre veckor kvar och jag vill bara att dagen ska komma!!!!!

Idag tillät jag miog själv drömma lite... Jag tittade runt på spjälsängar och barnvagnar på nätet. Och jag har fastnat för en spjälsäng som är så fin- Tyvärr kostar den nästan 7000 kr!!! Jag skulle aldrig i mitt liv betala så mkt för en spjälsäng. Kankse för en barnvagn men inte för en säng! Men eftersom den har ett ganska antikt utseende så kanske jag kan hitta något liknande på en loppis.  Jag är verkligen inte en loppis människa men jag kan ju göra ett undantag ;)

Så här ser den ut

No hay comentarios:

Publicar un comentario