jueves, 4 de julio de 2013

Alla onda ting...

Ligger i sängen och är på så dåligt humör att jag inte ens orkar med mig själv! Vill bara kura ihop mig o gråta som en bebis.
Det finns egentligen ingen som helst anledning till att jag mår så här. Jag ska ju vara lycklig nu när jag äntligen har en bebis i magen.
Men idag är jag bara nere och deppig. Jag tror att min sega gravidhjärna inte orkar med att det händer saker runtomkring. Det blir för mkt. Min älskade o bästaste hund är sjuk, han har fått utslag och jag har rakat bort nästan hela hans päls i hopp om att det skulle gå över. Men det blir bara värre! Plus att han har skadat sin ena klo. Ni kanske tycker att det låter larvigt men jag blir på så otroligt dåligt humör när min älskade hund är sjuk. Jag blir frustrerad och får otroligt dåligt samvete. Sen så går jag ständigt och oroar mig för honom. Imorgon ska jag iaf till veterinären med honom så jag hoppas att de ger honom nåt snabbverkande medicin för jag hatar att se honom sjuk! Den andra saken som är irriterande är att våra bil inte vill funka som den ska. Den har krånglat i flera månader men nu är den verkligen en katastrof. Så på tisdag blir den inlämnad hos mekanikern. Och då är det bara att vänta på domen o få höra hur många tusen (som vi inte har) vi måste betala.
Den tredje saken som är jobbig är att det onda i min svanskota bara har blivit värre och värre sen igår. Det känns som om jag har ramlat pladask på den. Jag kan inte gå ordentligt och det gör ont att sitta och ligga. Jag ska ringa vårdcentralen för att se om jag kan få en tid imorgon.

Nu har jag fått ventilera lite! Alla dom här sakerna tillsammans är för jobbiga för min lilla dumma gravidhjärna just nu. Så då blir det kortslutning och jag bara gråter.

Det enda som är bra just nu är tanken att veta att jag har en fin och underbar bebis i min mage <3

1 comentario:

  1. Hoppas din hund blir bättre. Aldrig roligt när ens älskade djur blir sjukt.
    Vad jobbigt med foglossningen. Har själv börja få ont bredvid svanskotan och googlade med många träffar på foglossning. Blev orolig då jag inte vill drabbas av detta redan. Hoppas det blir bättre att att få vara sjukskriven och vila lite. Kram!

    ResponderEliminar