jueves, 4 de julio de 2013

Samtal med barnmorska

Jag ringde precis till barnmorskemottagningen för att prata om min onda svanskota och mina hugg i rumpan. Fick som tur va prata med en trevlig kvinna. Hon sa att det lät som foglossning :( att allt det jag kände är typiskt foglossning. Att jag kan jobba men sen får fruktansvärt ont när jag kommer hem är till exempel ett tecken på foglossning. Hon rekommendera mig att ringa till vårdcentralen så nu sitter jag i kö till dom. Hoppas jag hinner fram innan det första barnet kommer...
Usch jag vill inte ha foglossning och speciellt inte så här tidigt :( hur ont kommer jag ha i slutet om jag har så här ont nu?! :'( hoppas läkaren skockar mig till en sjukgymnast eller nån som kan hjälpa mig med det onda. Jag har 2 arbetsveckor kvar innan semester och jag vet faktiskt inte om jag vill bli sjukskriven redan nu.

Aja får se vad läkaren säger.
Hörs sen!

No hay comentarios:

Publicar un comentario