martes, 9 de julio de 2013

Varmt och skönt!

Ute är det hur varmt och skönt somhelst! Normalt brukar jag då ligga ute och sola och även bada en massa. Men nu ligger jag istället inne på sängen och medpersiennerna  nerdragna. Jag har verkligen inte lust att ligga och sola och ännu mindre bada. Jag kan ju ändå inte ligga på en hård mark för då hugger det massor i mina fogar och sen kan jag knappt komma upp. Jag vet det för jag försökte i helgen när vi var i Nynäshamn hos min kompis. 
Tycker på nåt sätt att det är skönare att ligga inne och läsa eller titta på tv och kanske äta nåt gott nu när jag äntligen börjar få tillbaka liiiite av min matlust.

Jag kom precis hem, mötte sambon nere på stan. Vi skulle in på Kapp Ahl och välja en gratis body som man får när man går med i Viföräldrar. 
Vi valde en rosa body med en katt på men vi tycker att det ser ut som vår tik :)

Känns härligt att för första gången valt ett klädesplagg tillsammans till vår bebis. Varje dag som går känns detta bara verkligare och verkligare. Det är super läskigt, men spännande och helt underbart samtidigt.

Neä nu ska jag gå och äta nåt. 
Kram på er!

No hay comentarios:

Publicar un comentario