miércoles, 3 de julio de 2013

Ont ondare ont

Igår när jag va ledig från jobbet så kände jag inte av några hugg i rumpan eller ont i svanskotan. Idag hann jag vara på jobbet i 1 timme (!!!!) så börjar jag känna av i rumpan. Först börjat det som en slags smärta i skinkan fast längre in i skelettet sen om jag sätter mig ner och sen ställer mig upp så får jag dessa sk. hugg  i rumpan. Men det blir värre när jag kommer hem och ligger på soffan eller sitter i soffan. Då börjar smärtan i svanskotan. Det strålar även ut på sidorna av svanskotan. Sen håller det i sig hela kvällen. Det känns som om jag skulle ha ramlat på isen och landat rakt på rumpan. Det gör även ont när jag hostar, nyser eller när jag är ute o går med hundarna.
Jag har försökt läsa mig till vad det är. Det låter som en början av foglossning eller så är det bara ischiasnerven. När jag ringde till vårdguiden  kunde de inte hjälpa mig de visste inte vad det kunde vara så de rekommenderade mig att ringa barnmorskan imorgon. Hoppas de kan hjälpa mig. Och jag hoppas innerligt att det inte är foglossning som är på gång redan!

Vad tror ni att det kan vara?

No hay comentarios:

Publicar un comentario