lunes, 1 de julio de 2013

KUB test tomorrow!

Hej!
Dagarna rullar på otroligt fort! Vi är redan i v. 13!!!! Och imorgon är det dags för att se vår lilla älskling igen, denna gång på KUB testet. Jag är ganska nervös, även om alla säger att det inte finns nåt att oroa sig för eftersom vi är så unga. Antar att det är typiskt IVF mamma att oroa sig mer än nödvändigt. 

Klockan elva ska vi vara där och vi har tänkt gå och äta lunch på restaurang sen för att fira (tänk positivt). 

Jag mår bra. Jag mår inte lila illa som de senaste veckorna men jag är fortfarande trött. Och att jag sover dåligt gör inte saken bättre.
Jag tror även att jag har ischias, jag har haft problem med det innan graviditeten men nu är det på en helt annan nivå! Ibland skriker jag rakt ut av smärta och sen i fredags får jag även ont i ryggslutet precis vid svanskotan. Har läst på lite och antingen är det vanlig ischias som jag måste behandla på nåt sätt eller så har jag börjat få foglossning :( usch jag vill inte ha det! Och speciellt inte så här tidigt.... Jag får kolla upp det senare i veckan. Men ska jag ringa vårdcentralen eller barnmorskan?

Nu ska jag sova. Kramis

Här gosar mitt hjärta med magen <3

2 comentarios:

  1. jag hade liknande smärta ungefär vid samma tid, inte lika intensiv som du verkar ha. Vårdcentralen kan inte göra något, jag gick till kiropraktor med min smärta och blev helt av med den. Det visade sig att mina muskler var problemet, det finns tydligen speciell kiropraktikteknik för gravida. Ring och kolla, det är mitt tips :-)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Tack för tipset! Ska ringa till en kiropraktor och höra vad de säger :)

      Eliminar