viernes, 26 de julio de 2013

Matförgiftning

Det var nog inte så bra idé att äta på Thai restaurangen igår... Kl 1 inatt vaknade jag av magont och gick på toa o gjorde nr 2. Magen gjorde bara mer o mer ont desto mer jag satt på toa. Det var enorma kramper i magen jag började bli rädd men kontrollerade mig. Jag gick fram o tillbaka o det onda i magen blev bara värre o värre! När jag började kräkas o magen gjorde så ont att jag knappt kunde gå blev jag verkligen jätte rädd o väckte min kille. Han fattade ingenting men flög upp ur sängen ändå. När han kom in i badrummet hade jag så ont att jag inte kunde prata jag kunde inte stå rakt upp utan var tvungen att stå böjd framåt och tillslut föll jag ihop långfilmer och kräktes. Jag hade så ont att jag inte kunde andas. Det var super läskigt det kändes som om jag skulle svimma! Så jag tvingade mig upp och jag stod lutad mot handfatet och koncentrerade mig på att andas. Min kille började massera min rygg som oxå gjorde ont och då började den värsta smärtan att släppa. Tillslut gick smärtan över helt och jag kunde gå o lägga mig. Idag mår jag bra men jag var orolig så jag ringde barnmorskan o hon sa att det förmodligen var matförgiftning och att jag bara skulle ta det lugnt idag.
 Och jag som var så glad med min Thai mat hahahaha

No hay comentarios:

Publicar un comentario