jueves, 25 de julio de 2013

Thai mat

Jag har alltid älskat Thai mat men i början av graviditeten när jag inte åt så mkt så lockade verkligen inte Thai maten heller. Men idag har jag lust att äta det så just nu sitter jag o väntar på min syster o hennes kille på restaurangen. Kände mig lite ensam för älsklingen är i Sthlm o tatuerar sig.
Idag har jag hängt hela dagen med en gammal kompis det var jätte mysigt, men jag betvingar om det är foglossningen eller graviditeten i allmänt som gör att jag är skit trött just nu. Vill bara sova egentligen. Jag börjar verkligen tro att foglossningen blir bara värre för idag var min kompis hemma hos mig o vi tog det lugnt o varvade att sitta med att ligga ber hela tiden o ändå har jag ont som satan så jag vet inte längre vad jag ska göra!

Neä skit samma nu ska jag äta!
Kram

No hay comentarios:

Publicar un comentario