domingo, 11 de agosto de 2013

Dags för RUL

Jag kan inte fatta att det redan är dags för rutin ultraljudet! En oerhört viktig milstolpe tycker jag. Imorgon kl 16 har vi tid. Jag är super nervös och rädd att de ska säga att nåt är fel med baby. Jag har haft ett konstigt tryck över magen till och från i några dagar och det oroar mig. Jag har till och med svårt att sova pga känslan jag har haft i magen. Förhoppningsvis är det bara livmodern som växer och inget annat.
Jag vill bara få höra imorgon att baby mår bra och att allt ser perfekt ut. Då kommer jag att kunna andas ut igen.

Jag skriver mer imorgon om hur det gick och vad som sas. Vi ska även försöka ta reda på om det är en pojke eller flicka ;)
Spännande!

1 comentario:

  1. Hoppas den lille ville visa upp sig ordentligt för er! Har varit in här flera gånger idag för att titta om du laddat upp någon bild. Hoppas att allt gått bra. Kram!

    ResponderEliminar