miércoles, 28 de agosto de 2013

Första sparken <3 v. 21

Igår kände jag för första gången att baby nuddade/sparkade/slog på min urinblåsa. Det kändes jätte äckligt haha det är en kittlande känsla, som ilar samtidigt. Sen idag kände jag den slå på min blåsa flera ggr på kvällen. Kände även att den rörde sig. Ibland känns det som små pruttar som spricker inne i min mage :)
Alldeles nyss låg jag i soffan och då kände jag att baby börja röra sig och sparka pytte lite. Då tog jag min killes hand på min mage för att se om det skulle kännas på utsidan denna gång. Efter ca en minut sparkade/slog bebisen jätte hårt! Det var en rejäl spark eller slag. Jag hoppade till för jag var inte beredd. Frågade min kille om han kände nåt han sa att han inte vet säkert. Ååå vill att min älskling ska få känna bebisen lika tydligt som jag börjar göra nu. Efter sparken idag kan jag inte vara osäker längre... Nu har jag äntligen känt den första sparken ❤

4 comentarios:

  1. Åh va mysigt! Jag längtar och hoppas att jag får känna sparkarna en dag.

    ResponderEliminar
  2. Vad häftigt! Jag började precis, igår, att känna små små rörelser men jag längtar efter att få känna sparkar så även sambon kan få känna. Kramar!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Det är jätte frustrerande att känna men att de inte gör det. Men snart så ;)
      Kram

      Eliminar