jueves, 15 de agosto de 2013

Min nya bästa vän <3


Den här amningskudden från Rätt start är min nya bästa kompis! Min kille köpte den på Tradera för typ 160kr och ny kostar den ca 400kr!
Den är jätte fräsch och man kan ta av tyget och tvätta det om man vill.
Jag fick den igår och sen ses har den följt mig överallt. I sängen, vid köksbordet i soffan osv.
I natt sov jag med den mellan benen och det var jätte skönt och sen hade jag den som huvudkudde vilket oxå var jätte skönt eftersom man kan kram om den.
Om ni har tänkt köpa en amningskudde så kan jag rekommendera att köpa den långt innan bebisen kommer och använda den till dig själv. Speciellt om man har foglossning.

Idag var vi hos barnmorskan för andra gången. Jag fick träffa en annan BM eftersom min är sjuk. Den nya var verkligen jätte trevlig och professionell. Ska nog ringa på måndag och be om henne ist.
Vi fick lyssna på babys hjärta. Men den ville inte att vi skulle det. Den sparkade hela tiden bort apparaten eller så flyttade den på sig. Vi fick iaf lyssna lite. Äntligen! 

Alla mina värden låg bra förutom järnet som låg precis under gränsen. Hon rekommenderade att äta en järntablett om dagen. Jag vill inte det och speciellt inte om jag kommer bli hård i magen.en jag ska iaf köpa dom imorgon.
Nästa tid är den 30 sep.

Hoppas ni har haft en bra dag!

No hay comentarios:

Publicar un comentario