domingo, 20 de octubre de 2013

V 29 (28+2) utbrytningsförsök!

De senaste dagarna har jag börja känna att bebis kommer åt eller slår på mina revben. Än gör det inte super ont med det är lite obehagligt. Ibland lägger den nåt precis vid mina revben så jag inte kan sitta för då blir det obekvämt.
Idag har bebis tryckt någon kroppsdel mot min mage inte en utan flera ggr. Och det har känts som om den ska ta sig ut! Den har en sån styrka, vilket jag tycker är underbart! Men känslan är obehaglig för det gör lite ont och det är världens tryck!
Nu verkar den ha lugnat ner sig för ikväll. Lilla bebis är så stark :)
Man märker att den får mindre o mindre plats. Den kan nog inte byta ställning  eller så utan att jag känner av det och det är nog lite kämpigt för den.
Ska bli intressant sen när den är ännu större.

God natt på er!

No hay comentarios:

Publicar un comentario