martes, 22 de octubre de 2013

V 29 (28+4) Cravings

Fram till ca en eller två veckor sen har jag inte haft några riktiga cravings. Jag har varit sugen på saker men inte särskilt mkt.
Förra veckan vaknade jag kl 4 på morgonen och ville ha Bravo juice (jag dricker inte det annars). Jag såg verkligen paketet framför mig och det vattnades i munnen. Jag gick runt i två dagar innan jag köpte det. 
Men nu helt plötsligt är jag sååååå sugen på olika saker. Hittills är jag sugen på:
Tårta
Glögg
Semla
Jordgubb milshake
Kanelbulle

Som tur är kan jag hålla mig från att köpa dessa saker nu på en gång men jag kommer förmodligen köpa dom inom loppet av några dagar ( förutom semlan ). Så än kallar jag dom inte för riktiga cravings eftersom det är inget jag MÅSTE ha här och nu!

Förutom det mår jag bra. Bebis ligger raklång från underlivet och uppåt. Och det gör skit ont när den rör sig. Den har otroligt mkt kraft! Idag har jag även fått ilningar/hugg ner i underlivet när jag har gått. Känns inte som foglossning så jag vet inte vad det kan vara. Är lite fundersam om bebisen kan börja fixera sig redan nu?
Ska till barnmorska på måndag så då får jag fråga.

Hoppas allt är bra med er!

No hay comentarios:

Publicar un comentario