viernes, 18 de octubre de 2013

V 29 tredje och SISTA trimestern!

När jag läste gravappen imorse välkomnade den mig in i sista trimestern. Kan inte fatta det! Nu räknas jag officiellt som höggravid ;)
Känner mig bara som det sent på kvällarna då jag känner mig jätte gravid och tjock, men på dagen är det inte alls så.
Jag har bestämt mig för att verkligen ta mina järntabletter även om jag får ont i magen för jag är super trött hela dagarna. I natt sov jag 10 timmar den åt jag frukost och sov 2 timmar till. Det är mysigt att kunna sova så men jag är så blek och yr när jag inte tar tabletterna.

Just nu ligger jag i soffan och äter lite B&J. Har precis badat i en timme och nu ligger jag har i soffan med en god glass och en sparkande bebis.
Det är verkligen gravid lyx ❤️

Hoppas ni får en fin helg
Kram!

1 comentario:

  1. Overkligt med sista trimestern, höggravid liksom! Inge sugen man blev på glass nu då ;) Kramar!

    ResponderEliminar