miércoles, 20 de noviembre de 2013

Sjuk?

Igår kände jag mig seg och trött hela dagen, så idag tillät jag mig sova till senare. Jag vakna som sagt vid 4 nån gång. Jag gick upp o åt frukost vid 6 och vid halv 8 gick jag o la mig igen o sov till kl 10.30! Hade kunnat sova mkt längre om det inte vore för att jag har två hundar som måste ut.
Kände mig ganska pigg när jag kom hem. Åt lite och sen började jag plugga. Efter nån timme kom tröttheten igen. Kändes som om jag skulle somna sittandes. Hade även lite ont i huvudet men bestämde mig för att inte ta nån alvedon. 
Kämpade på med pluggandet fram till kl 16. Vid 16.30 gick jag o killen ut med hundarna o då kände jag hur ont jag hade i halsen o ena örat. Sen dess har jag varit otroligt tung och seg i hela kroppen, mest i huvudet. 
E helt slut!

Fasiken jag vill inte bli förkyld nu! Jag måste plugga en massa, plus att det känns hundra ggr värre att vara sjuk när man är gravid.
Trodde jag skulle slippa bli förkyld nu när jag inte jobbar. 

Ska vi får helt enkelt se hur jag mår när jag vaknar. Förhoppningsvis är jag frisk och kry :)
Nu ska jag läsa vidare om alla förlossningsberättelser.
Kram

Världens finaste hund <3

2 comentarios:

  1. Hoppas du slipper en förkylning som bryter ut :/ Nu när du är borta från alla baciller så tycker man ju att du ska få klara dig! Jag läser också en massa förlossningsberättelser, det är så mysigt att få drömma sig bort :) KRam!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Tack! Ja det verkar som om jag slapp :)
      Skönt att nån annan oxå tycker det är mysigt med förlossningsberättelser :)

      Eliminar