domingo, 24 de noviembre de 2013

V.34 (33+2) En trött tjockis :)

Jag mår allmänt väldigt bra och känner absolut inte att jag har hagen tuff graviditet, även om jag har haft foglossning sen v 13 och haft sömnproblem. Jag brukar inte vara så trött heller, men vissa dagar är det som om batterierna tar slut.

Igår kväll var jag hos grannen. Vi brukar sitta uppe till tolv o snacka men vid tio igår var jag helt slut! Så jag gick hem, kissade hundarna och gick o la mig. Imorse vaknade jag vid 8.30 helt utvilad. Gick på toa och la mig sen i sängen för att läsa lite på mobilen. Jag total däckade med telefonen i handen och vaknade inte förrän kl 11!!! Killen tjata på att vi skulle upp o ut och gå, men det enda jag ville var att få sova. Jag har nog inte känt mig så trött på evigheter! Jag masa mig ut på promenad men hela tiden var jag små yr och det kändes som om jag hade mjölksyra o hela kroppen. Kom hem åt frukost framför en film och har sen dess kämpat emot sömnen.
När jag duschade alldeles nyss tyckte jag till och med att det va jobbigt att lyfta armarna för att tvätta håret.

Samtidigt som det kan vara lite jobbigt att vara så här trött så är det faktiskt ganska mysigt. Jag vet ju varför jag är trött. Bebis växer förmodligen jätte mkt just nu och jag känner henne nästan konstant :)

Hoppas jag är lite piggare imorgon för jag måste sätta igång med ett nytt arbete jag ska lämna in. Nu har jag 4 arbeten kvar och ca 7 veckor på mig att göra dom om inte bebis tittar ut innan.
Så jag behöver verkligen ALL energi!
 
Nu ska jag borsta tänderna och gå o lägga mig.

God natt o ha en fin vecka!


1 comentario:

  1. Wow vad nära det är nu! Bara 2 hjärtan kvar att fylla där i appen ;) Kram!

    ResponderEliminar