miércoles, 6 de noviembre de 2013

V 31 (30+5) längtan

Typiskt! Jag hade skrivit värsta inlägget och så råkade jag radera allt när jag skulle välja en bild att lägga upp :(
Ska försöka återberätta lite kort...

Inatt drömde jag att vi fick en liten pojke med mkt svart hår o lite mörk i hyn.
När jag vaknade ringde jag min kille o berätta, vi båda skratta och pratade om vad konstigt det kommer kännas om vi får veta att det är en pojke på ultraljudet nästa vecka. Inte för att det spelar någon roll utan mer för att vi båda har trott ända från början att det är en tjej. Vi har inte ens bestämt ett killnamn :)
Så det ska bli spännande spännande!

Min kompis fick veta igår att hon ska få göra kejsarsnitt den 20. Hennes bebis fixerade rumpan istället för huvudet ;)
Är så avis på henne att hon alldeles snart ska få träffa sin bebis. Men samtidigt ska det bli så underbart att få se hennes bebis och mysa med den.

Idag kollade jag på lite bilder på FB på en tjej o hennes bebis. Och helt plötslig slog längtan mig! Jag lääääääängtar så efter vår bebis! Har faktiskt inte gjort det så mkt tills nu. Säkert nån spärr jag har (man får inte vara för lycklig vet ni).
Men nu så längtar jag så att jag spricker! Jag är så nyfiken på hur bebis ser ut, hur den kommer bete sig, hur dess gråt låter, hur den luktar osv...
Jag drömmer om stunden då bebis är här och den ligger på mitt bröst och sover. DÅ (!!!) ska jag njuta av varje andetag hen tar!
Min kille längtar efter den stunden då vi alla tre ligger i sängen tillsammans o bebis ligger o sover mellan oss och vi ligger och tittar på hen <3

Lilla bebis du får gärna komma ut liiiiite tidigare än din BF. Inte jätte mkt tidigare utan kanske bara 1 eller 2 veckor  ;)


2 comentarios:

  1. Vad spännande med nästa UL. Vi känner likadant, vi är så inställda på att det är en flicka så det skulle kännas konstigt att få veta att det är en pojke men självklart skulle vi vara lika glada för det. Vad fin du är med din mage :) Kram

    ResponderEliminar
  2. TACK! :)
    Ja det skulle verkligen kännas jätte konstigt oavsett om det inte spelar någon roll.

    Kommer ni göra TUL?

    KRAM!

    ResponderEliminar