sábado, 16 de noviembre de 2013

V. 33 TUL

Igår var det dags för tillväxtultraljud :)
Vi fick samma kvinna som på RUL.
Hon är trevlig och glad :)
Bebis mår bra och vi fick se den i profil och nu har vi konstaterat att den har värsta plutläppen! Det såg ut som den pussade moderkakan det var jätte häftigt!
Allt såg bra ut och den uppskattade vikten blev 2 kg, vilket betyder att den hamna rakt på mitten kurvan :) perfekt! Hon sa att om den fortsätter att växa i den här takten så kommer den väga ca 3,5 kg vid födsel.

Vi frågade även om hon kunde se könet. Det kunde hon klart och tydligt sa hon! 
Vi ska få en liten TJEJ!!! <3 precis som vi har trott hela tiden! Så nu har hon även fått sitt namn men jag väntar tills hon födds för att berätta namnet vi har valt.

Efter TUL körde vi hela vägen till Värmland, till Sunne. Min syster och hennes dotter flyttade till Sunne i aug och det här är första gången jag hälsar på.
De visste inte att vi skulle komma så när syster öppnade och vi sa hej så började hon gråta <3 min fina lillasyster!

Tidigare idag åkte vi upp till ett 450m högt berg med en underbar utsikt. Hundarna var lyckliga och sprang runt som dårar. Solen sken och man kände verkligen att det var näring till själen.

Nu ligger syster, systerdotter och jag i sängen och tittar på ett program.
Vi är helt slut!
Nu ska jag fortsätta njuta av mina favvo tjejer.


Utsikten!


No hay comentarios:

Publicar un comentario