jueves, 9 de mayo de 2013

...

Jag har lite svårt att uppdatera nu för tiden. Eftersom jag är väldigt trött när jag kommer hem så ligger jag mest o kollar på tv tills jag somnat.
De senaste två dagarna har illamåendet och yrseln eskalerat. Igår blev jag så illamående hemma hos syrran efter middagen att jag var tvungen att gå o lägga mig. Det var iof mitt eget fel för jag åt alldeles för mkt. Kan i te äta mig proppmätt längre.
Idag är jag väldigt yr, så pass att jag gick o höll min kille i handen när vi gick i affären för det kändes så läskigt.
Jag har inte kräkts, men antar att allt jag känner nu kommer att förvärras den närmaste tiden.
Just nu ligger jag i sängen och känner fortfarande av yrseln ska försöka sova lite innan jag ska iväg på 30-års middag.

Kram


No hay comentarios:

Publicar un comentario