jueves, 2 de mayo de 2013

Hemsk känsla

I natt var den konstigaste natten på länge! Jag mådde inte så bra så jag gick o la mig vid 22. Jag har somnat på direkten de senaste dagarna men igår låg jag o vred o vände på mig hela natten. Sov i en timme o vakna. Hade även lite svårt att andas och kände mig yr och mådde illa. Jag var varm ena sekunden för att sen frysa. När klockan ringde imorse funderade jag på att ringa jobbet o säga att jag inte skulle komma men tanken att vara hemma själv med mina tankar en dag till fick mig att gå till jobbet ändå. Jag fick i mig frukost fast jag mådde illa. Men nu vid lunchen fick jag jätte svårt att äta.
Jag ringde precis kliniken för att fråga om de tror att jag har blivit överstimulerad. Hon trodde att det kunde vara det, så jag måste väga mig på morgonen för att se om jag har gått upp. Hon sa att det kan skilja kilon dag till dag när man är överstimulerad.
Annars trodde hon att det är hormonerna som spelar mig ett spratt. Det skulle inte vara konstigt sa hon med allt som du har stoppat i dig. Sen berättade hon att om jag är gravid så skulle jag förmodligen må sämre än vad en kvinna med en vanlig graviditet skulle göra i början eftersom mina hormoner redan är på en hög nivå innan graviditeten.

Bläääää nu ligger jag på soffan i personalrummet och mår bajs. Vill kräkas o sova på samma gång.
Det är bra att det är lite barn p förskolan idag och jag slutar 16.

4 comentarios:

  1. Inte kul att må dåligt! Men förhoppningsvis är det för en god sak!
    Jag hoppas att ditt test kommer visa positivt. Jag håller tummarna för er!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Håller med helt o håller! Allt detta är SÅ värt det om jag har en bebis i magen :) tack för dina tummar

      Eliminar
  2. Hoppas det är tecken på att den lille trivs där inne! Kramar

    ResponderEliminar