sábado, 25 de mayo de 2013

V.8 (7+5) - illamående

Jag har haft turen att inte må så illa. Jag har inte kräkts och klarar min vardag helt ok. Men Jag har mått illa till och från och denna vecka har morgon illamåendet börjat. Det slår till 5 min efter att jag vaknar även om jag ligger kvar i sängen och då måste jag skynda mig att äta något, då blir det bättre.
Jag vet att det är mkt kvar av min graviditet och att jag när som helst kan börja kräkas, men jag är iaf otroligt glad att jag sluppit det hittills eftersom att kräkas är bland det värsta jag vet.

Idag har illamåendet kommit och gått flera ggr. Då äter jag en frukt eller nåt litet och då går det över. Nu ska jag dricka te och hoppas att illamåendet går över för jag är proppmätt efter middagen.



No hay comentarios:

Publicar un comentario