lunes, 13 de mayo de 2013

Två hjärtan

Enligt mina appar ( ja jag har fler än en) så går jag in i vecka 7 idag. Och nu till det otroliga... Jag har just nu två hjärtan i min kropp, TVÅ! Mitt hjärta och sen min älskade bebis hjärta, som just nu ska ticka dubbelt så fort som mitt :) jag smälter av bara tanken att den just nu utvecklar små små armar, ben, eget blod osv
Det är så himla fantastiskt, det går lixom inte riktigt att förstå. Det går så otroligt fort och under den här perioden av graviditeten händer det då otroligt mycket saker. Det märks kan jag säga. Jag är konstant hungrig och jätte trött. Kom precis hem från jobbet och funderar på att sova en kort lite siesta.
För sen ska jag ut o gå med min kompis och hennes lilla bebis.

Kram på er!

No hay comentarios:

Publicar un comentario