martes, 7 de mayo de 2013

TD

Idag är det den officiella testdagen, idag är den dagen som min mens senast skulle ha kommit.
Jag hade inte tänkt testa idag, men kunde inte hålla mig när jag var på toa för en liten stund sen. Och som tur är är det fortfarande två streck på stickan :)
Nu ska jag bara vara lugn och försöka inte längta ihjäl mig till den 29 maj.

Annars mår jag ganska bra. Sover dåligt eftersom jag blir varm och så är jag uppe o kissar två ggr. Jag blir yr till och från och jag är inte så sugen på all mat. När jag vaknar känner jag att min mage vill få i sig nåt ganska snabbt, så jag brukar äta en frukt på väg till jobbet och där äter jag frukost. Jag mår inte illa men jag känner mig konstig. Och det enda som hjälper att hålla den känslan i schack är vatten. Jag dricker säkert 2-3 liter vatten varje dag! Det är sååååå gott och den konstiga känslan i magen försvinner då.

Idag har jag haft lite ont i slutet av arbetsdagen och kände mig ganska trött. Men det gör inte alls lika ont som igår och det är jag glad över. Vill bara att det onda ska gå över! Jag tar illamåendet och sånt men jag vill inte ha ont :(

Men nu vet jag iaf att Lill plutten är kvar ännu :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario