domingo, 5 de enero de 2014

Ännu en dag

Hej alla söta ni som har tittat in det senaste dygnet :)
 Ja vi blev hemskickade igår eftersom jag bara var öppen 1 cm och hade fortfarande lite kvar av livmodertappen.
Jag fick två starka Alvedon och blev beodrad att åka hem o sova så mkt som jag kan. Hon förklarade att det är ytterst viktigt att jag försöker sova och äta eftersom jag har en lång bit kvar.

Vi kom hem strax innan 7 imorse. Vi var helt slut! Somnade ganska direkt men har vaknat till och från av hemska värkar. De blev nästan värre när jag sov. De kom inte lika ofta.

Nu vid 12 orkade jag inte ligga kvar i sängen för det kändes som om det va värre att ligga ner. Så nu har jag suttit i soffan i mer än timme och endast fått två eller tre värkar.
Jag kämpar så in i Norden för att inte deppa ihop. Jag vet att jag måste vara positiv o lugn, men jag blir så otroligt ledsen :( vill bara att min kropp ska fungera som den bör nån gång. Först kan jag inte få bebis den normala vägen o nu kan jag inte föda utan att det ska vara komplicerat :'(

Usch känner mig verkligen inge bra! Skulle helst vilja sova bort dagen men jag kan inte för varje gång jag lägger mig ner kommer det en värk...

No hay comentarios:

Publicar un comentario