miércoles, 1 de enero de 2014

Gott nytt år och värkar

Hej hej!
Jag skriver för jag ligger i sängen nu och har ont i magen. Smärtan kommer och går så jag antar att det är sammandragningar (förvärkar). Det började för typ 3 timmar sen när jag satt i soffan. Men jag trodde att det va som vanligt och att det skulle gå över. Men jag hade lust att bada så jag bada i varmt vatten i en timme och då hade jag inte ont så jag antog att det va över.
La mig i sängen o kände nåt mellan benen så jag gick på toa. Torkade mig o fick syn på en massa slem på pappret. Precis som häromdagen men denna gång var den inte lika gulaktig. Gick o la mig sängen o läste lite. Då började smärtan komma igen. O nu har jag haft den i ca 2 timmar. Den kommer o går o känns som kraftig mensvärk. Har vart uppe på toa två ggr till o båda ggr har det kommit slem. Har googlat på en massa bilder på slemproppar (äckligt!) då fick jag se några som såg ut som mina.

Så nu är det återigen spännande!!!
Lilla bebis, hon ger en massa förhoppningar hela tiden. Nu ligger jag o pratar med henne o ber henne att inte ångra sig och komma ut nu :)

Jag uppdaterar om något ändras.
Kram!

No hay comentarios:

Publicar un comentario