viernes, 3 de enero de 2014

V.40 (39+0) Ingen bebis än

Neä ingen bebis än!
Men har sedan ca tre timmar tillbaka en stark molande mensvärk. Ibland blir den starkare o ibland försvinner den. Vågar inte hoppas längre... Har läst på olika forum att man kan ha det så här i veckor :(
Hoppas inte det gäller för mig för det är verkligen frustrerande att bara gå runt o vänta. Jag trodde inte att det skulle kännas så här redan. Om det inte hade varit för att jag fick sammandragningar för 4 dagar sen så hade jag nog aldrig känt mig så här. Är såå rastlös och frustrerad, tänker inte på nåt annat än förlossningen just nu.
Jätte dumt jag vet, men jag försöker träffa vänner iaf :)

En sak jag glömde fråga BM igår var att jag undrar varför jag är så himla törstig? Jag är helt galet törstig! 
Jag är även väldigt trött. Sov i 9 timmar i natt men just nu håller jag på att somna i soffan. 
Ska nog sova lite, passa på medans killen är på match.

Stor kram till er!

4 comentarios:

  1. Jag hade förvärkar i veckor men de gör nytta. Var redan öppet 1,5 cm när min bm gjorde hinnsvepning. Detta gjorde att när det väl drog igång blev det en ganska kort latensfas vilket är skönt, jobbigt att gå med onda värkar i 12 timmar ju.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Läste faktiskt om det igår på din blogg :) hade för mig att du hade haft det jobbigt med förvärkar. Hoppas du har rätt och att de verkligen har gjort nån nytta :)

      Eliminar
  2. Jag läste att tröttheten beror på att kroppen laddar inför förlossningen. Känner mig också jättetörstig mest hela tiden och det godaste som finns är kallt vatten. Hela jultiden så tjatade folk om glögg och julmust men jag ville bara ha vanligt kranvatten. Vet inte heller varför.
    Hoppas det drar igång för dig snart på riktigt.
    Kram!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Samma här! Vatten är otroligt gott! Just nu sitter jag o dricker vätskeersättning för att se om det lugnar mer törsten lite :)

      Eliminar