viernes, 3 de enero de 2014

Klockan 03.14

Vaknade för 15 min. sen av att jag hade ont. Gick upp på toa för det kändes som om jag ville göra nr 2 ( har känts som det hela dagen men ej kommit nåt). Satt länge på toa men jag kissade bara. När jag torka mig såg jag att det va blod på pappret. Blodet var ljust. Jag ställde mig upp kollai toastolen då såg jag några små bitar slem blandat med blod. Antar att slemproppen lossnar nu!
Blevsuper chockad av blodet eftersom jag inte sett blod komma därifrån på ca 10 mån!!!
Nu är det alltså igång på riktigt?!!! Shit!!! E as glad samtidigt som det är skit läskigt! Måste hela tiden trycka bort dom läskiga tankarna och tänka på att detta kommer bli så spännande och att vi jätte snart kommer att få träffa vår dotter, kanske till och med idag!
Älsklingen kommer bli glad, han hade gissat på att hon skulle födas 4 jan :)

Nu börjar det göra ont i magen! Ska försöka somna om eller åtminstone vila. Älskling ska få sova mera innan jag väcker honom.

Just nu är det bara jag och bebis som vet vad som är på gång <3

2 comentarios:

  1. Heja heja! :D Nu har du snart din bebis! Så himla spännande nu! Och så tänker jag tillbaka till när du plussade. Det känns ju som nyligen jag läste det inlägget ju! Stort lycka till! !!! Kramar!

    ResponderEliminar
  2. Spännande, så kändes det för mig. Som jag behövde göra nr 2, tillslut så försvann inte den känslan, så efter 6h så ringde jag in, och då sa dom att jag håller nog på att föda barn hahha.

    ResponderEliminar