viernes, 3 de enero de 2014

Nu måste det vara på riktigt!

Jag va ute o gick en kortis med hundarna vid 9 tiden (kl är 00.13 nu) och efter det har det bara gjort ondare och ondare. Har försökt att klocka värkarna men det e skit svårt plus att det verkar som de håller i sig i 2 min ibland. Men det är iaf ca 10 mellan dom. Och jag måste blunda och koncentrera mig när det är som värst.
Alldeles nyss fick jag nog den starkaste jag haft! Börja med att göra lite ont längst ner i magen och sen blev det bara värre o värre sista stunden gjorde det ont i heeeeela magen och höftbenen. Jag har oxå jätte svårt att gå medans jag har en värk nu det har jag inte haft förr.

Nu börjar det göra ont igen!
Tack för era kommentarer :)
Och A nu har jag verkligen bestämt mig för att jag vill det här så nu jävlar ;)

C jag ska försöka uppdatera så ofta det bara går det är kul att läsa detta sen.

Nu hoppas jag att det är på riktigt :)
Ska iaf ta en Alvedon och försöka sova.
Kram

No hay comentarios:

Publicar un comentario