domingo, 26 de enero de 2014

Bebis

Sorry att jag inte har skrivit på så länge! Jag vill verkligen uppdatera mkt oftare men dagarna bara går och att blogga glöms ofta bort. 
Allt är iaf bra med oss, Amaya växer så att det knakar och jag tycker att hon är jätte STOR! 
Det har varit lite krångel med mina bröst till och från men kan berätta mer om det sen. Amningen funkar iaf och Amaya växer som sagt jätte mkt. 
Nätterna är helt ok. De va lite jobbiga förra veckan för hon har lite ont i magen så hon sov väldigt oroligt i en vecka, men nu verkar det vara lite bättre.

Jag ska försöka skriva en sammanfattning av dessa tre veckor med henne. Ja ni imorgon är det verkligen tre veckor sen hon kom in i vårt liv :)

Hoppas allt är bra med er!
Kramar

1 comentario:

  1. Visst går tiden läskigt fort? Det händer så mycket med de små hela tiden också så man hinner knappt med. Ska bli roligt med en liten sammanfattning, har saknat dina blogginlägg! Vad fin ocj glad hon ser ut fina Amaya :) Kram

    ResponderEliminar