jueves, 2 de enero de 2014

Ännu en uppdatering

Lyckades somna mellan kl 7-9 vilket var jätte skönt! Va tvungen att gå upp för att gå till MVC.
På vägen dit kom värkarna/sammandragningarna tillbaka. Inte lika starka som igår men jag kände klart o tydligt när de kom o gick. Berättade allt som hänt för BM och hon sa mest att " ja så här kan det vara i slutet, man har ont o sen kan det försvinna". Det gjorde ju inte mig särskilt mkt gladare men sen innan jag gick så sa hon att vi förmodligen inte kommer att ses på våt nästa tid som är den 16:e.

Allt såg bra ut och mitt järnvärde är bättre än den normala nivån, bebis hjärta slog högt o tydligt. Hon kunde återigen inte riktigt känna huvudet så hon tog fram ultraljudmaskinen för att kolla om huvudet låg ner. Det gjorde den:) men hon är fortfarande inte fixerad. Enligt BM gör det inget man kan föda ändå.

Nu ligger jag i sängen igen och är sååå trött, jag undrar om det är kroppen som säger åt mig att passa på o vila. 
Åååå jag vill så gärna föda nuuuuu! Det är tröttsamt och frustrerande att värkarna kommer o går.
Skulle åtminstone vilja veta om jag är i latensfasen, vill få något bekräftat, allt e så ovisst.

Nu ska jag försöka sova lite...
Vi hörs
Kram

2 comentarios:

  1. Passa på att vila för jag tror det snart är dags för dig :) Min BM sa att det brukar dra igång när kroppen fått vila, därför som majoriteten av förlossningar startar på natten eller tidig morgon. Får se om det stämmer. Kramar!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jag hoppas verkligen att du har rätt :)
      Vågar nästan inte hoppas längre...
      Kram

      Eliminar