lunes, 11 de marzo de 2013

150 visningar :D

Vet inte riktigt vad som hände med bloggen idag men hittills har jag haft 150 sidvisningar idag! Vilket jag tycker är mkt för annars brukar det ligga mellan 25-70 st. Hoppas att det är många som tycker om hur jag skriver.
Jag tycker att det är väldigt kul att ni läser och tycker självklart att det är mkt roligare när ni kommenterar ;)

Idag har jag jobbat och sen varit och sprungit intervaller på gymmet. Det gick faktiskt helt ok. Jag vägde mig imorse och väger nu 78kg vilket betyder att jag har gått ner ett kg till! Är så taggad just nu!

Sen så håller jag på gör iordning en present till min älskling. Ni får se när jag är färdig ;)

Ska försöka sova nu.

En stor kram!

2 comentarios:

  1. Jag tycker om din blogg! :) Och jag känner för dig i din kamp för bebisen. Heja dig!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Tack va gullig du är! Hoppas du fortsätter läsa :)
      Kram

      Eliminar