sábado, 23 de marzo de 2013

Spraydag 2

Skriver lite kort för att berätta att jag just nu inte ser framemot denna tid med Synarela :( jag får nämligen ett tryck i huvet och lite små ont i huvet efteråt. Och så svider det lite när man sprutar. Men men... Det är bara att fortsätta! Jag har dock inte fått några svettningar än men det kommer nog snart.
Igår kom min bästa kompis (som är som min syster och som jag känt sedan jag va 3år) och hennes kille. De ska vara här tills imorgon. Igår åt vi Tacos och drack vin. Väldigt mysigt. De vet inget om behandlingen. Min kompis vet allt annat men inget om behandlingen eftersom vi bestämde att inte berätta för nån vilket jag tycket är JÄTTE svårt!!!!
Nu ska vi iväg på långpromenad med hundarna i det underbara vädret. Måste sätta på mig glasögon och inhandla Alvedon åt huvudvärken...

Ha en mysig helg!
<3

2 comentarios: