domingo, 31 de marzo de 2013

Ute på landet

Hej hej!
Idag åkte vi hem från våra vänner i Nynäshamn. Men vi åkte bara hem och duscha sen tog vi hundarna och åkte ut till min syster som är husvakt ute på landet. Världens finaste ställe. Huset är fint och det ligger på en jätte fin tomt. Jag och min systerdotter gick ut och släppte hundarna på ängen som är precis bakom huset. Vi lekte pirater och gömde godis för hundarna. Nu sitter jag i soffan med syster och hon spelar tvspel och jag läser Mama tidningar framför brasan.
Jag har verkligen jätte ont i mitt huvud idag och det blir nästan bara värre och värre. Jag tog precis en Alvedon forte men den verkar inte göra så mkt. Vet inte om det är sprayen eller vinet och de sena nätterna som har gjort så att jag har fått huvudvärken men jag är iaf väldigt glad att det är röd dag imorgon. Och i natt aka vi äntligen sova i vår säng igen :)

Mensen har inte kommit ännu men jag har massor av mensvärk så den borde komma när som helst. Vill att den ska komma nu nu NU! Är så trött på den här sprayen och är så glad att jag kommer slippa den när jag väl börjar ned sprutorna.
Jag vet fortfarande inte när jag ska börja med sprutorna. För de sa bara att jag skulle ringa när jag fick mens för då skulle de säga vilken dag jag skulle börja. Hoppas det blir nu i veckan!

Ska fortsätta umgås nu...

2 comentarios:

  1. Jobbigt med huvudvärk. Jag tror att det är en biverkning av sprayen. Skönt att det snart är dags för sprutor, det brukar lätta för de flesta då. SKa du sluta helt med sprayen när du börjar med sprutorna? KRamar

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Det står på mina papper att jag ska sluta helt med sprayen när jag börjar ta sprutorna. Då därför ser jag extra framemot sprutorna!
      Hoppas du har rätt och att det mesta släpper med sprutorna för usch vad jag hatar att ha ont i huvudet!
      Kramar!

      Eliminar