domingo, 17 de marzo de 2013

Skön helg

Hej!
Det har varit fullt upp och det är därför jag inte skrivit. I torsdags gick en kompis, min syster och jag på bio. Vi tittade på Du gör mig galen! Vi skrattade jätte mycket och vi tyckte filmen va bra. Det var skönt att göra nåt annorlunda på en veckodag. I fredags slutade jag kl. 12.30 eftersom jag öppnade förskolan den dagen. Medans barnen sov satte jag mig ner med två av mina kollegor och fiskade. Vet inte riktigt hur ämnet kom upp men det slutade med att jag berättade om att vi ska göra en IVF. Jag fick självklart många frågor om hur jag mådde osv. De tackade mig för att jag berättade och sa att nu kommer de ha större förståelse om jag någon dag är väldigt nere eller om jag blir ett hormonmonster haha. Min ena kollega som är lika gammal som mig började faktiskt gråta och sa att hon tyckte så synd om mig, att detta måste vara så hemskt för oss. Jag kramade henne och förklarade att det har varit mkt svårt men att just nu känns allt riktigt bra eftersom vi äntligen är på väg att göra en IVF. Vi kramades alla tre och sen tog jag helg. I helgen har jag umgåtts med mina syskon och druckit lite vin. Det är första gången på över tre mån som vi dricker.
Överlag har det varit en mysig helg med många promenader. Ikväll såg faktiskt jag o min sambo ett jätte fint norrsken när vi var ute o gick med hundarna.

Juste i torsdags var vi och beställde medicinerna. Tjejen sa att vi kunde hämta dom på tisdag. Jag har inte så bråttom eftersom jag inte behöver dem förrän fredag! Shit nu är det bara fem dagar kvar tills jag börjar med sprayen!

Hoppas ni haft en bra helg!
Kram

No hay comentarios:

Publicar un comentario