lunes, 25 de marzo de 2013

Spraydag 4- jag brinner upp!

Dessa biverkningar är verkligen intressanta. Igår mådde jag piss, idag när jag vakna var jag helt slut! Var super nära på att ringa till jobbet och sjukskriva mig. Men jag tog mig upp och gick ut med hundarna, vilket väckte mig.
När jag kom till jobbet mådde jag bra, barnen får mig så glad :)
Men efter ca 2 timmar på jobbet så började mina kinder att hetta! Det kändes som om de höll på att brinna upp. Jag tänkte att det va ok så länge det bara va kinderna, men självklart kom känslan över hela kroppen senare. Kände mig som en braskamin! Skit jobbigt! Speciellt eftersom jag gick till gymmet efter jobbet. Deg var omöjligt att köra intervaller pga av värnen, så jag tränade mage och rygg ist. Men jag är glad att humöret varit ganska balanserar idag och att jag inte fått andnöd.
På rasten idag gick jag in på babyproffsen och köpte en liten sak. Det är små strumpor. Det var ett tips från en av mina kollegor. Hon tyckte att jag skulle leta upp sätt att motivera mig när jag kände att denna behandling är jobbig. Så jag gick och köpte strumpor till bebisen.

Visst är de fina?

No hay comentarios:

Publicar un comentario